2012. május 2.

Kistestvére lett ...

... a Balatonra készített párnámnak. Köszönhetően a gyönyörű hosszú-hosszú hétvégének ő már alapból is Szászói illetőségű.


Na jó, nem teljesen. Ennek a párnácskának is megvolt a kihordási ideje... Majd' egy év.
Az egyel ezelőtti szülinapomra kaptam Rékától egy gombóc kék-színváltós fonalat. Akkor kezdtem beleszeretni a blokkhorgolásba. Lett remek könyvem is hozzá, így a színoldal 4 csipkeblokkját próbaként akkor rögtön meg is horgoltam. Persze, hogy mi lesz belőle, és mikor, arról még elképzelésem sem volt ... de, most megtalálta a helyét. A másik két kék maradt a mamuszból, a hely az idő és a hangulat pedig nagyon adott volt.


Készült egy pöttyös granny square hátlap, összehorgoltam a négy blokkot, köréjük is ment egy kis pöttyös, aztán az utolsó körrel összehorgoltam az elő- és hátoldalt. A szokásos kis IKEA párna világoskék alapszíne pont jól jött.


... És a kipróbálás is megvolt, a délutáni ejtőzésnél.

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...