2012. augusztus 3.

A szálak eldolgozása ...

...sohasem tartozott a kedvenceim közé. Se varrásban, se az egyébb kézmunka technikáknál. Mindigis egyfajta fölösleges szivatásnak éreztem, és még a "mindjártkész!" érzés sem tud ezen általában átlendíteni.

... de, ezeket a kis kupacokat mindig roppant izgalmasnak és jópofának látom.


Sokszor gondolkoztam már azon, hogy mit lehetne ezekkel kezdeni.


Most rájöttem, hogy mit csinálhatok velük! ...
...
LEFOTÓZOM!

Ui: Mostmár tényleg mindjárt kész Réka kucorgó-takarója

3 megjegyzés:

  1. Ezt nevezem ám én kitartásnak! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Háááát ... én inkább lustaságnak és lassúságnak nevezném. :) Igazából csak esténként, elalvás előtt csinálgattam néhány sort, most nyárra meg már nagyon meleg, ha az ölembe veszem. De, jól jön majd az a meleg a hűvös őszi, téli napokon...

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...