2013. január 8.

Akinek nem a négylevelű lóhere hozza a szerencsét ...

... ő Gabi.



FB: (előzmény: katt)

-          G:   Szeretnék egy ilyet. Tudom keressek egy horgolótűt.:)
-          J:    Segítünk a dolgon, de csak személyesen tudom odaadni! ... Kávé? :)
-          G:   Mikor lesz kész, mondjuk ne zöld legyen !
-          J:    Milyen legyen egy lóhere, ha nem zöld?
-          G:   Ja, hogy igen ez lóhere, de nekem a kék jobb volna.
-          J:    Na, ennyit a kis alkotásomról ...
-          G:   Kéket szeretnék .) cserébe meghívlak valami fincsa kávéra. Na milyen vagyok ?
-          J:    OK Gabi, akkor kék virág lesz.
-          J:    Ancsi gyere Te is! Kapsz egy lóherét.
-          G:   Na csajok Árkád! OK?
-          A:   ..mikó????
-          A:   Hurráááá!  Szólj ha aktuális!
-          G:   Jeszi meggyártja a lóherénket és utána!
-          A:   ..akko kapok én is lóherét???:)
-          G:   Sztem simán!
-          J:    Ancsi! TE kapsz lóherét. A kékmániás virágot kap.
-          A:   ..nekem rózsaszínűűt:):)....na jo..vicc volt...
-          J:   OK! Legyen fél5! Kacsa gyere, Te is kapsz egy lóherét, de csak zöldet!
-          K:   Bírom, hogy máskor hetekig megy a noszogatás, most meg fél óra alatt hely, időpont, korrekt.  Jeszi, köszi, én bírom a színhelyes dolgokat.

Tényleg elmúlt volna 28 év ... ?


Foto: by Gabi

Itt a kék virág mintája is, ha esetleg másnak sem a négylevelű lóhere hozza a szerencsét:



Én is kaptam ám egy kék virágot ...




... Gabitól!



6 megjegyzés:

  1. Jolies créations ! Et blog !
    Anna

    VálaszTörlés
  2. :))) Nahát!:))) Csuda egy csaj vagy!:)))

    VálaszTörlés
  3. Á, dehogy múlt
    . És ezt a randi is bizonyította. :))))
    Csak a hangoskodás témája változott. :)
    Jeszi, kösz a kiváló diskurzus megörökítését. És kösz az együtt töltött időt is, nagyon jót tett nekem. <3

    VálaszTörlés
  4. Ya know I been looking for a pattern to do this. You did a great job and thanks for sharing

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...