2013. november 6.

Októberem

Nagyon nem akaródzott nekem ez az idei október... Én meleg párti vagyok... Nem hőség párti, hanem meleg párti. Így a tikkasztó nyár után szerintem joggal vártam egy jó kis nyárias szeptembert ... Hát nem kaptam ... Nem volt rémes az idő, na de azok a szeptember közepi fagyok ... Túl őszies volt az egész, nem voltam én még arra felkészülve. Az előző években szeptember végén, október elején még a Balatonban pancsoltunk, most meg örültünk egy-egy szép napsütéses napnak...
Ezért nem értettem meg az október eleji nagy "Hello Október"-ezéseket mindenféle fórumokon... Hangot is adtam neki. Erre persze jött mindenki, hogy de hát a fények, a színek, a színesedő természet, az avarrugdosás ... Én meg szinte már szabadkoztam (pedig akkor is a nyarat akarom!), hogy persze-persze ezek szép dolgok tudnak lenni, nincs is baj velük, csak valaki garantálja nekem, hogy 1: meleg lesz és sok-sok napsütés, 2: október után rögtön május következik... :)

Na, jó ... a fele bejött!


  • Abádszalóki hosszú hétvége kellemes láblógatással (láblógatáskor az én lábam sose lóg), horgolgatással, nagy közös evésekkel a pingpong asztal körül, sétával a naplementében ... és egész nap nem kellet zoknit húzni (!)




  • Kiköltöztem a teraszra. Mint a gyíkok szívtam magamba a nap sugarait, és közben kézmelegítőt horgoltam ... virágosat ...




  • Egy jó kis barátnős estén a kék dolgaim is végre megérkeztek oda, ahova szántam elejétől fogva



  • Az ünnepen kibicajoztunk Gödre. Baráti látogatás, sült hal a parton és lófuttatás a Dunában... Egész nap pólóban és felhajtott bicajos nadrágban ... pedig már tök sötétben értünk haza.


Négy lábon és két keréken





  • Készülnek ám dolgok. Rékával bohóckodtunk fotóztunk:


A nyakmelegítő leírása itt,
a kézmelegítő leírása itt



  • Az idő csak nem akart romlani (hurrá), újra bicaj ... idén még nem is voltunk Szentendrén ... Azért itt megjegyezném, hogy ez az óra átállítás kegyetlen dolog.


Kedvenc zeneboltunknál

  • Október utolsó napján megint egésznapos teraszozás volt kicsi, szőrös és nagyon kedves szállóvendégünkkel, és sok-sok virággal. Köszi Molly-kutyi a kellemes sétákat!




Köszönöm Október ... ez szép volt!




6 megjegyzés:

  1. Ez nagyon aranyos minta.... Úgy emlékszem, valahol már volt a mintád...Még sok ilyet...

    VálaszTörlés
  2. gyönyörű októbered volt :) az utolsó kép mintája engem érdekelne...

    VálaszTörlés
  3. Az utolsó képen lévő virágok, illetve a blokk mintája ezen a blogon található:
    http://myrosevalley.blogspot.hu/
    Népszerű és nagyon szép, kedves blog, ajánlom mindenki figyelmébe. Mióta közzétette Anett a mintát, rengeteg helyről láttam már visszaköszönni, de én sem tudtam ellenállni neki.

    VálaszTörlés
  4. Love love love the colors that you used!
    Great work <3

    VálaszTörlés
  5. I did recognized Annette's flowers in that last picture but I do love the mittens shown in another picture, do you have a pattern for those or can you tell me where to find it ?

    Thanks
    Eva

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. It is a pattern I designed, but soon I'll write a post about it. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...