2014. január 2.

2014

Az idei első bejegyzés...
A tavalyi utolsóban sem búcsúztam, üdvözöltem, kívántam mindenféle giccseset patetikusat / nagyra törőt / vicceset ... meg most sem ...

Igaz ami igaz, nem esik nehezemre hátam mögött hagyni a 2013-as évet. Nem történt nagy baj, de nem volt jó... (persze minden relatív...)
Voltak jó pillanatok ... akik fontosak, fontosak is maradtak ... és ez azért fontos ...

Ami pedig erre a lapra tartozik, az az, hogy a kézimunka oly sokszor kapcsolt ki, nyugtatott meg, okozott örömöt, megadta azt az érzést, hogy csak létrehozok valamit ... na.

Úgyhogy, csak úgy találomra minden hónapból választottam egyet... Íme... Nem nagy ügy ... 
Szaladjunk neki a következő évnek!






2 megjegyzés:

  1. Happy new year! Some stunning projects that have made last year! xxx

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...